مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه نیروهای اورژانس حرم مطهر امام هشتم(ع) برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آمادگی کامل برخوردار هستند، گفت: افراد از طریق تماس با شماره‌ داخلی ۲۴۲۴ و شماره‌ عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴ در مجاورت حرم مطهر می توانند از این خدمات استفاده کنند.

آمادگی نیروهای اورژانس حرم مطهر رضوی در  مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین،ناصر سرگلزایی بیان کرد: با توجه به پیش­ بینی حضور پرشور مردم خداجوی و انقلابی مشهد و همچنین زائران دور و نزدیک در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حرم مطهر رضوی، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی این آستان ملکوتی و نیروهای مستقر در آن افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف حفظ سلامتی و ایجاد امنیت پزشکی محبان امام رضا(ع) و فراهم کردن آرامش خاطر آنان برای حضور گسترده در ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی در ۲۲ بهمن ماه و چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای هم‌رزمش انجام می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی هشت پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی گفت: سه پایگاه نیز در باب الجواد(ع)، رواق حضرت معصومه(س) و رواق دارالحجه آماده به کار هستند تا در مجموع ۱۱ پایگاه‌ فوریت‌های پزشکی در مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم رضوی آماده به خدمت­ رسانی باشند.

سرگلزایی اضافه کرد: نیروهای پایگاه‌های ثابت و شبانه‌روزی فوریت‌های پزشکی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در صحن‌های مختلف مانند انقلاب اسلامی، آزادی و جمهوری اسلامی نیز در زمان انجام مراسم راهپیمایی افزایش خواهند یافت.

وی به مشارکت فعال خادمیاران سلامت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به بیماران زائر و مجاور در مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت اشاره کرد و گفت: این مرکز نیز با برخورداری از هشت تخت بستری و ویژه اقدامات پزشکی CPR و پزشک متخصص طب اورژانس با تقویت نیروها آماده ارائه خدمات خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با تأکید بر آمادگی دارالشفای امام رضا(ع) برای ارائه خدمات متنوع پزشکی به عموم بیماران در جوار حرم مطهر رضوی ابراز کرد: بیماران در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی با استفاده از چهار آمبولانس این مؤسسه درمانی از مرکز اورژانس صحن هدایت و این دارالشفا به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد منتقل می‌شوند.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه از طریق تماس با شماره‌ داخلی ۲۴۲۴ و شماره‌ عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز به زائران و مجاوران خدمت می‌کند تا زائران و مجاوران با آرامش‌خاطر و دسترسی آسان‌تر به خدمات درمانی به زیارت بپردازند و از مراسم و برنامه‌های مختلف این آستان نورانی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، ایستگاه سیار پایش سلامت دارالشفای امام رضا(ع) با هدف ارائه خدمات سنجش فشار و قند خون به زائران و مجاوران با همکاری خادمیاران سلامت و پایگاه مقاومت بسیج این مرکز درمانی، از آغاز دهه فجر در نمایشگاه حوزه بسیج آستان قدس رضوی در چهارراه شهدای مشهد دایر است. این ایستگاه در روز ۲۲ بهمن نیز پذیرای مراجعان خواهد بود. 

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.