خوزستان_ روز سردی که گرمایش به دلت می نشیند، هوای امروز ۲۲ بهمن دوست داشتنی تر است.

روز سردی که گرمایش به دل نشست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن خوزستان و شهرستان های آن نیز  راهپیمایی خود را در خیابان های و میادین اصلی شهر آغاز کردند.

شمارش معکوس برای خلق حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان شهدا به سمت مولوی و در امتداد مولوی به چهاراه آبادان ادامه یافت، این حماسه در حالی آغاز شد که با همزمانی چهلمین روز درگذشت سردار شهید سلیمانی جمعیت بیشتری را به خود می دید.

تحلیلگران سیاسی می گویند: اهمیت راهپیمایی امسال بسیار فراتر از سال‌های پیش است چرا که انقلاب علاوه بر سختی‌ها و تهدیدهای بسیاری که گذرانده در آستانه ورود به  گام دوم، با  موج جدیدی از انبوه توطئه‌ها و دشمنی‌ها رو به روست.

و امروز با فریاد یک صدای کودک مدرسه ای پیرمرد ۷۰ ساله و زن میانسال خانه دار قدرت های زورگوی جهان، بار دیگر فهمیدند آرمان‌های انقلاب و مردم ایران است و روش‌های مختلف سرکوب و انزوای ایران حاصلی برایشان نداشته.

در اهواز راهپیمایی با حضور حداکثری مردم  نکته بارز دیگری هم داشت و آن دیدن چهره های مسئولان استانی و زنان بسیاری  بود که امید به پرورش و استفاده از نسلی خوب را نوید می داد.

روی پل نادری آدمک‌هایی سوار بر دوش جمعیت به حرکت می کنند، دستها که رویشان شعار نوشته اند بالاست، شعارها حتی رو بادبادک ها هم دیده می شود، برای خلق حماسه ای نو.

یادمان نمی رود بهمنِ امسال با نام سردار دل‌ها عجین شده و این دلتنگی غریب نیز حال و هوای دیگری به مراسم داده است. اما تاریخ برای تکرار پیروزمندانه چهل و یکمین بهار انقلاب فخر می فروشد.

زیر پرچم های سبز و سفید و قرمز، قدم‌ها پرغرور است، شور نونهالان و کودکان و شیطنت‌هایشان در صدای عصای پیرمردها و حتی چرخ های ویلچر گروهی جانباز پیچیده، جوان ترها با شادی شعارها را فریاد می زنند کودکان با ذوق.
روز سردی که گرمایش به دلت می نشیند ، هوای امروز ۲۲بهمن دوست داشتنی تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.