خراسان شمالی- مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اربعین سردار دلها، شهیدحاج قاسم سلیمانی در بجنورد و سایر شهرستان های خراسان شمالی برگزار شد.

مردم خراسان شمالی بار دیگر همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امروز به رغم برودت هوا مردم با بصیرت خراسان شمالی از اقوام کرمانج، تُرک و فارس، تات و ترکمن، در  بیش از ۹۰ نقطه استان همپای دیگر ایرانیان، با حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، همراهی و همگامی خود با نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
این مردم که از ساعتی قبل از آغاز مراسم در محل های آغاز راهپیمایی حضور داشتند با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود برائت خود را از استکبار جهانی اعلام و جنایات آنان را محکوم کردند.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بجنورد از ساعت ۹:۳۰صبح، از محل میدان شهید به سمت میدان قائم(بازرگانی) آغاز شد.
حجت الاسلام ادیانی، رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی  کشور سخنران مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد مرکز خراسان شمالی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.