سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مرحله شناسایی زوجین واجد شرایط دریافت جهیزیه به پایان رسیده است، گفت: همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۳۰۰ زوج جوان مشهدی از سوی آستان قدس رضوی جهیزیه دریافت می‌کنند.

اتمام مرحله شناسایی واجدین شرایط دریافت جهیزیه/ ۳۰۰ زوج جوان از سوی آستان قدس جهیزیه دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حامد صادقی با بیان اینکه در این طرح زوجین جوان نیازمند با همکاری نهادهای ذی ربط شناسایی شده‌اند و به زودی جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد، اظهار کرد: هم اکنون مرحله شناسایی ۳۰۰ زوج واجد شرایط که عموما با بهره گیری از اطلاعات نهادهای ذی‌ربط بوده، به پایان رسیده و به زودی جهیزیه به این زوجین تحویل خواهد شد.

وی گفت: آستان قدس رضوی در شناسایی افراد واجد شرایط از اطلاعات نهادهای امدادرسان کشور هچون کمیته امداد و بهزیستی نیز استفاده می‌کند و در این طرح نیز عموما زوجینی که از سوی این‌ نهادها معرفی شدند واجد شرایط دریافت جهیزیه از سوی آستان قدس قلمداد شدند.

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با بیان اینکه با توجه به امکانات معاونت محرومیت زدایی در این مرحله به ۳۰۰ زوج جهیزیه اهدا خواهد شد، گفت: افراد واجد شرایط بیش از این تعداد هستند اما این معاونت به میزان مقدورات و ظرفیت‌های خود ۳۰۰ زوج را توانست تحت پوشش این طرح قرار دهد، حتما مشارکت خیران می‌تواند باعث توسعه این کار خداپسندانه شود.

صادقی گفت: آن دسته از خیرانی که علاقه‌مند هستند در این طرح در آینده مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه #۸* در این کار نیک همراه ما باشند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.