سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از این و هنگامی که سرمربی ذوب‌آهن بودم الدحیل را در زمین خودش شکست دادیم و با پرسپولیس هم تلاش می‌کنیم تا با کسب بهترین نتیجه به ایران بازگردیم.

الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست

قدس آنلاین: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالم که در کشور قطر هستم. از مهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. فردا بازی بسیار مهمی داریم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و دوست داریم که شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا با بازی فردا داشته باشیم.

وی افزود: فشار روی مربیان بیشتر است و این طبیعی است. وقتی سرمربی ذوب آهن بودم الدحیل را در قطر بردیم و نمی‌دانم یادتان می‌آید یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم. بازی ساده‌ای نداریم. الدحیل در خانه خود بازی می‌کند و به طور حتم شرایط برای این تیم بهتر است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم کدام تیم می‌تواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا سه شنبه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶:۴۵ در دوحه به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.