سخنگوی سپاه پاسداران گفت: عاقبت آمریکا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود و چه‌بسا نکبت‌بارتر از آن برایشان رقم خواهد خورد.

کلمه کشته در ادبیات شما تبدیل به ضربه مغزی شده؟

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و شروع گام دوم انقلاب توأمان با دستاوردهای قابل توجه ملت ایران و شکست‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه امروزه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تمام‌قد در مقابل ملت ایران مشغول به توطئه هستند، تبیین کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هیچ توطئه‌ای علیه نظام خودداری نکردند.

شریف با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را با همه هیمنه ابرقدرتی شکست داده و صهیونیست‌های غاصب را کوچک کرده، اضافه کرد: دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد و مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی بساط آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان مقاومت انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت، مطرح کرد: عاقبت آمریکا و اسرائیل چیزی جز سرنوشت صدام و رژیم بعث نخواهد بود و چه‌بسا نکبت‌بارتر از آن برایشان رقم خواهد خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز شاهد لشکر مؤمن مردم عراق، لبنان، سوریه و یمن و افغانستان هستند و از فرماندهانی که قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت تربیت کرده می‌ترسند.

شریف با تأکید بر اینکه شادمانی دشمن از ترور سردار سلیمانی طول نکشید و ضربه و سیلی محکمی را از سپاه انقلاب اسلامی خورد، اضافه کرد: حالا حالاها مانده تا راجع به حیثیت ازدست‌رفته‌تان حرف بزنید و بدانید ضربه دوم را امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ضربه بعدی را در دوم اسفندماه پای صندوق‌های رأی خواهید خورد.

وی همچنین با اشاره به آمار تلفات پایگاه آمریکایی عین‌الأسد و مخفی کردن این آمار عنوان کرد: کلمه کشته در ادبیات آمریکا تبدیل به ضربه‌مغزی شده و خسارات خود را از حمله ما به عین‌الأسد کتمان می‌کنند.

شریف اضافه کرد: با صدای بلند اعلام می‌کنیم در حوزه دفاعی، نظامی و امینی نه‌تنها کوچک‌ترین مشکلی نداریم بلکه بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا هم جمع شوند نمی‌توانند به منافع ملی و جغرافیایی کشور نگاه چپ کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وجود مدیران جهادی و انسان‌های مخلص مشکلات کشور قابل حل است، گفت: تحریم‌های دشمن اگر برای کشور دیگری رخ می‌داد حتماً آن کشور سقوط می‌کرد اما علی‌رغم شدیدترین تحریم‌های دشمن دولت توانسته این ۸۰ میلیون جمعیت را در حد ممکن اداره کند و به فضل الهی هیچ‌وقت حقوق کارکنان عقب نیفتاده است.

وی خطاب به مدیران کشور گفت: بدانید سپاهی در کنار شما است که اجازه کوچک‌ترین تعدی دشمن به کشور را نمی‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.