رئیس کمیته مفقودین ستاد نیروهای کل ستاد مسلح کشور گفت: سردار سلیمانی یک مکتب است و یک فرد نیست.

سردار سلیمانی یک مکتب است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد باقر زاده در مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن در میدان بسیج گناباد اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی باید در مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان یک روش انقلابی و مکتبی مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیته مفقودین ستاد نیروهای کل ستاد مسلح کشور ادامه داد: اصول و زیربنای این مکتب براساس مبارزه با استکبار قرار دارد و این مبارزه مرز نمی‌شناسد.

وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآور شد: دست‌هایی در فضای مجازی به صورت هدایت شده سعی می‌کنند که رژیم پهلوی را تطهیر کنند تا از این طریق انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهند.

باقرزاده بیان کرد: در دوران پهلوی وابستگی به آمریکا به شکل خجالت آوری حکم فرما بود، این را شما می‌توانید از خاطرات سران حکومت منحوس پهلوی بفهمید.

رئیس کمیته مفقودین ستاد نیروهای کل ستاد مسلح کشور با یادآوری جنایات حکومت پهلوی، ادامه داد: دژخیمان رژیم پهلوی حتی از تیرباران کردن جنازه شهدا هم ابا نداشتند.

وی انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مسیر جدیدی را برای ملت‌ها گشود تا خودشان را از قید استکبار نجات دهند.

باقرزاده در خصوص برون رفت از مشکلات کشور گفت: اگر عده‌ای هنوز اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند به این خاطر است که دل در گرو بیرون از کشور دارند.

رئیس کمیته مفقودین ستاد نیروهای کل ستاد مسلح کشور با اشاره به جمعیت زیاد شرکت کننده در یوم الله بیست و دو بهمن، متذکر شد: شهید سلیمانی هرجا که می رفت، در هدف دشمن بود و دشمنان به دنبال از بین بردن او بودند و طبق فرمایش رهبری وی شهید معرکه بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.