استاندار خراسان رضوی در پیامی، از قشرهای مختلف مردم استان به‌خاطر حضور پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اربعین سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

 قدردانی استاندار خراسان رضوی از مردم استان به‌خاطر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام علیرضا رزم حسینی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
مردم شریف استان همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام مثال‌زدنی خود را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همیشه و در همه حال در صف اول استکبارستیزی، ایستادگی در برابر ظلم، دفاع از مبانی اسلام و آرمان های انقلاب، امام راحل، شهدا و پیروی از ولایت فقیه هستند.
این تجدید پیمان تاریخی و بی‌نظیر که هر سال در ایام مختلف تکرار و در ۲۲ بهمن به بلوغ دوباره می‌رسد، امسال رنگ و بوی دیگری هم داشت؛ امسال اربعین سردار دل‌ها، چهل و یکمین فجر انقلاب را جلوه‌ای دیگر داده بود. «فجر سلیمانی» امسال پیام‌آور این بود که مردم می‌خواهند کشورشان با شیوه، سبک و مکتب سلیمانی و سلیمانی‌ها اداره شود. مکتبی که خدمت بی‌منت به مردم اصل و اساس آن است.
در پایان؛ به عنوان خدمتگذار مردم خراسان رضوی، از یکایک مردم انقلابی و همیشه در صحنه که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حماسه‌ای از جنس «آزادی و استقلال» آفریدند، قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر عظمت و شکوه‌شان فرود می‌آورم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.