رئیس کل بانک مرکزی گفت: شاخص‌های مهم اقتصاد کلان از قبیل رشد بخش غیرنفتی، تورم و سایر متغیرها همگی خبر از ثبات نسبی و روند بهبود تدریجی اوضاع و خروج اقتصاد از رکود دارد.

همتی: اقتصاد کشور در حال خروج از رکود است

قدس آنلاین؛ عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با اینکه، عده‌ای تلاش می‌کنند تا شرایط اقتصادی کشور را وخیم و آینده سخت‌تری را ترسیم کنند؛ اما با تدابیر اتخاذ شده، بر اساس داده‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شاخص‌های مهم اقتصاد کلان از قبیل رشد بخش غیرنفتی، تورم و سایر متغیرها همگی خبر از ثبات نسبی و روند بهبود تدریجی اوضاع و خروج اقتصاد از رکود دارد.

وی تاکید کرد: این در مقایسه با آنچه دشمنان دنبال آن بودند و تصور آن را داشتند فوق العاده است.

همتی افزود: امروز ۲۲ بهمن ۹۸، در چهل و یکمین سالگرد انقلاب، شاهد حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بودم، باوجود تمامی مشکلات و سختی‌های اقتصادی و آسیب خوردن رفاه قشر عظیمی از مردم، همچنان شاهد حضور پرقدرت، عمدتاً، همین بخش از مردم، در دفاع از انقلاب هستیم.

وی ادامه داده است: آمریکا و متحدانش، باوجود تحمیل فشارهای مضاعف اقتصادی، به یمن مقاومت و ایستادگی مردم، نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

همتی افزوده است: به عنوان یکی از مسئولین اقتصادی، قبول دارم که با وجود تلاش و فعالیت مداومی که داریم، به علت سنگینی فشار تحریم‌های ظالمانه و نیز ساختار نامناسب اقتصاد و برخی ناهماهنگی‌های داخلی، خصوصاً زیاده خواهی و رانت جویی گروهی از افراد جامعه که منافع خود را در ملتهب نگه داشتن بازارها می‌بینند، آن گونه که باید و شاید، نتوانسته ایم در شأن ملت بزرگ ایران نتیجه بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.