معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای خود در راستای بررسی اقدامات مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد در استقبال از بهار ۹۹ با حضور در مناطق ۴ و ۶ از استقرار گسترده جشنواره های تعاملی در نقاط مختلف این مناطق خبر داد.

برگزاری جشنواره‌های بهاری تعاملی در دو منطقه از شهر در نوروز ۹۹

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه منطقه ۴ و ۶ امسال متفاوت تر از سال های گذشته به استقبال از نوروز ۹۹ خواهد رفت، گفت: در سال ۹۹ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اولین بار در مناطق ۴ و ۶ جشنواره های تعاملی را خواهیم داشت.

وی افزود: از جمله جشنواره های تعاملی در سطح منطقه ۴ می توان به جشنواره شادی بهار ورودی پارک ارم، مسیر بهاری در بولوار طبرسی شمالی اشاره کرد.

یعقوبی در خصوص المان های طراحی شده در سطح منطقه ۴ گفت: باغ ایرانی، استند گلدان رنگی، مسیر سبز سایه بان رنگی، گلدان معلق، دفتر بهاری، المان فیلتر چراغ، پرنده های سنتی و ... از جمله المان ها در این منطقه است.

معاون شهردار مشهد گفت: ۱۵ نقطه از سطح منطقه ۴ با حدود ۳۹۳ هزار گل در مساحت حدود ۴۶۶۰ متر گلکاری می شود. همچنین در این منطقه ۳۸ فلاورباکس در ۷ آدرس جانمایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص پروژه های پیش بینی شده در منطقه ۶ نیز اظهار کرد: در ورودی پارک رجا جشنواره گل شهر را به عنوان اولین جشنواره تعاملی خواهیم داشت، همچنین المان های عمو گل فروش، بالون گل، الحاقیات درختچه، سر درب ورودی، هنر تزیین درختان و ایجاد پارکلت برای اولین بار خواهیم داشت.

یعقوبی به گلکاری نقاط ویژه در ۲۵ آدرس اشاره کرد و گفت: با بیش از ۶۷۶ هزار گل در مساحت حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب گلکاری خواهیم داشت، همچنین در این منطقه ۳۶ فلاورباکس در ۱۰ آدرس جانمایی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.