نیروهای امنیتی هلند از انفجار دو بسته پستی حاوی بمب در یک اداره پست در «آمستردام» خبر دادند.

انفجار دو محموله پستی حاوی بمب در اداره پست «آمستردام»

قدس آنلاین؛ نیروهای امنیتی هلند امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که انفجاری صبح امروز در یکی از اداره‌های پست در «آمستردام» به وقوع پیوسته است.

طبق گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، یک بمب درون یک بسته پستی جاسازی شده بود و در نتیجه انفجاری در ساعت ۰۸:۰۰ صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی، در «بولستوئن» آمستردام به وقوع پیوست.

منابع پلیس همچنین اعلام کردند به فاصله چند دقیقه بعد از انفجار اول یک انفجار دیگر نیز رخ داده است.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، پلیس آمستردام بعد از انفجار اول در صفحه توییتر خود نوتش: «صبح امروز، انفجاری در اداره پست یک ساختمان تجاری در بولستوئن به وقوع پیوست. به نظر می‌رسد که انفجار در نتیجه بمبی رخ داده که در یک بسته پستی قرار داده شده بود. هنوز گزارشی از زخمی‌ شدن افراد موجود نیست».

به دنبال وقوع این حادثه، یک تیم خنثی‌سازی بمب به همراه گروهی از آتش‌نشان‌ها و تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و نیروهای امنیتی نیز خیابان‌ اطراف اداره پست را مسدود کرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یک بسته پستی حاوی بمب، صبح امروز در شهرک «کرکراد» در «لیمبورخ» هلند به وقوع پیوست اما پلیس لیمبورخ در یک پیام توییتری در خصوص انفجار بسته پستی دوم نوشت: «هنوز مشخص نیست که آیا با انفجار بسته پستی امروز صبح در آمستردام» ارتباطی دارد یا خیر».

پیشتر، چندین بسته پستی حاوی بمب در شرکت‌های مختلف در شهر از جمله هتل «اوکورا» پیدا شده بود که البته این بسته‌ها منفجر نشده بود.

یکی از سخنگویان پلیس هلند در گفت‌وگو با شبکه «AT5» گفت: «تجربه نشان می‌دهد اگر با این بسته‌های پستی تماس نداشته باشید، اتفاقی نمی‌افتد بنابراین به نظر می‌رسد که این بمب‌ها به محض باز شدن بسته فعال می‌شود و سپس مواد انفجاری منفجر می‌شود».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.