خراسان شمالی- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در خصوص شایعات منتشر شده در مورد ابتلا به کرونا در بجنورد، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند، وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی تنها مرجع رسمی اخبار و اطلاعات در این خصوص هستند.

مردم در مورد کرونا به شایعات توجه نکنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر افشین دلشاد اظهار داشت: تا امروز صبح بنا به اعلام وزارت بهداشت هیچگونه مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور تایید نشده است.

وی با بیان اینکه پزشک موظف به بررسی همه حالت های بیمار و گرفتن شرح حال و آزمایش جهت حاصل شدن اطمینان از وضعیت بیماران است، تصریح کرد: وظیفه ذاتی پزشک و سیستم درمان اطمینان از وضعیت بیمار و تشخیص نوع بیماری است.

دکتر دلشاد با بیان اینکه هیچ فرد یا رسانه ای آمار رسمی تایید شده یا صلاحیت علمی در زمینه اطلاع رسانی ویروس کرونا ندارد و تنها مرجع رسمی اخبار، وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی است، اضافه کرد: تا به امروز هیچگونه مورد مثبتی بنا به اعلام وزیر بهداشت، به اثبات نرسیده است.

این مسئول خطاب به مردم توصیه کرد: مردم نسبت به شایعات بی توجه باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از رسانه ها خواست تا فقط اخبار و اطلاعات مورد تایید وزارت بهداشت را منتشر کرده و از هرگونه اخباری که دچار رعب و وحشت عمومی شده و پایه علمی ندارد، بپرهیزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.