مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: نخستین خانه مسافر شهر گلمکان با حضور فرماندار چناران و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح نخستین خانه مسافر گلمکان در شهرستان چناران

به گزارش قدس آنلاین، محمد طاهریان مقدم اظهار کرد: شهر گلمکان  از توابع بخش گلبهار شهرستان چناران که به دلیل قرارگیری در دامنه رشته کوه بینالود و کوهستانی بودن آن هرساله پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است.

او ادامه داد: نبود مراکز اقامتی در شهر باعث مشکلاتی برای اقامت گردشگران و مسافران شده بود که با تمهیدات و حمایت های میراث فرهنگی سرمایه گذاری در این حوزه انجام شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران افزود: تاکنون جهت اقامت گردشگران در شهرستان چناران ۱۸ موافقت نامه اولیه تاسیسات گردشگری صادر شده که دو مجوز بوم گردی و یک خانه مسافر مربوط به شهر گلمکان است.

طاهریان مقدم گفت: خانه مسافر گلمکان، باغ ویلایی با تمام امکانات رفاهی به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع و دارای امکاناتی از جمله استخر بزرگ سرپوشیده آب گرم به مساحت ۱۲۰ مترمربع، استخر مجهز به جکوزی، گرمایش از کف و سیستم تصفیه مداوم آب است.

او افزود: این خانه مسافر همچنین دارای زمین والیبال روی چمن و استخر تابستانی، انواع وسایل تفریحی، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و وسایل بازی کودکان است.

طاهریان مقدم اظهار کرد: این باغ ویلا دارای دو سوییت مجزا مبله و امکانات کامل به مساحت های ۱۴۰  و ۴۰ مترمربع و آب، برق و گاز است.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.