سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی ۱۲ نامزد این شورا برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های این استان اعلام کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی نامزدهای شهرستانی خود را معرفی کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ترقی  گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی با تشکیل این شورا در حوزه‌های انتخابیه استان، بررسی نامزدهای وارد شده به صحنه رقابت انتخاباتی، برگزاری نشست‌های متعدد و نظرخواهی از نیروهای انقلابی هر حوزه، به جمع بندی رسید.

وی افزود: هر شهرستان خراسان رضوی از یک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برخوردار است که هر شورا ۱۷۰ تا ۷۰۰ عضو دارد و این افراد با تشکیل مجمع، صلاحیت افراد داوطلب را بررسی کرده و منتخبین خود را اعلام کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی  ادامه داد: مجموع داوطلبینی که در ۱۱ حوزه انتخابیه خراسان رضوی به جز حوزه انتخابیه مشهد از سوی شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفتند ۴۰ نفر بودند که از بین آنان ۱۲ نفر انتخاب شدند.

ترقی گفت: ۱۲ نفر منتخب شوراهای ائتلاف از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های تربت‌حیدریه، گناباد، کاشمر و بردسکن، درگز، قوچان، فریمان و سرخس، طرقبه و چناران، نیشابور و فیروزه، سبزوار، تربت‌جام، خواف و رشتخوار هستند که هر حوزه انتخابیه به جز سبزوار که ۲ نامزد دارد، از یک نامزد برخوردار است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی چند روز قبل نیز اسامی پنج نفر از منتخبین خود برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات را اعلام کرده بود.

این شورا دارای اضلاع یاران انقلاب، نخبگان حوزه و دانشگاه و فعالان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است و ۶ کمیته تدوین شاخص‌ها، تطبیق شاخص‌ها با نامزدها، داوری، انصراف، شهرستان‌ها، پشتیبانی و اجرایی دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.