فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۵۱ کیلو گرم موادمخدر و ۶۰۰ لیتر سوخت در مرزهای استان خبر داد.

کشف ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشاالله جان نثار بیان کرد: مرزبانان خراسان رضوی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل متواری شدند، اظهار کرد: در این عملیات، جان بر کفان مرزبان موفق شدند، مقدار ۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز مواد مخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان مقدار ۶۳۰ لیتر سوخت به ارزش ریالی ۳۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال از سه خودروی ترانزیتی در پست و کنترل ۱۷ شهریور کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جان‌نثار در پایان خاطرنشان کرد: مرزهای تحت الحفظ مرزبانان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.