مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی گفت: امسال نیز همانند سال گذشته طرح «مهمان امام» ویژه ایام نوروز با حضور یک هزار خادمیار تبلیغی برگزار می‌شود.

پیش‌بینی حضور یک هزار خادمیار تبلیغی در طرح «مهمان امام» نوروز ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام عماد دخانی در این رابطه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود به همت کانون‌های خادمیاری تبلیغی استان‌ها و همراهی خادمیاران تبلیغی کشور بیش از یک هزار خادمیار فرهنگی ما را در اجرای برنامه مهمان امام ویژه نوروز سال ۹۹ همراهی کنند.
وی بیان کرد: این طرح در گستره شهر مشهد امسال در پنج محور اصلی و در مجتمع‌های اقامتی، مجتمع‌های تجاری، اماکن عمومی، مبادی ورودی شهر به‌منظور تکمیل چرخه ارائه خدمات فرهنگی زائر از مبدأ تا مبدأ برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در چهار عرصه تبلیغی، هنری، کتاب و محصولات فرهنگی و عرصه خدمت‌رسانی طرح‌ریزی‌شده است، افزود: در طرح مهمان امام(ع) موضوع تبیین گفتمان رضوی مبتنی بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف توسط مبلغین در قالب گروه‌های سرود، تواشیح، پرسش و پاسخ، پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و همچنین هدیه کتاب با موضوع امام رضا(ع) و انقلاب اسلامی مطرح خواهد شد.
دخانی بیان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ میزبانی و تکریم زائران در کنار فعالیت‌های فرهنگی خادمیاران خدمات عمومی، فنی و بهداشتی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: حضور خادمیاران تبلیغی در طرح مهمان امام ویژه نوروز ۹۹ در سه بازه زمانی و از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ پیش‌بینی شده است.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.mizbaniaqr.razavi.ir مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.