مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری وصنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پویش مردمی آغاز سفر از سرزمین خورشید رونمایی شد.

 پویش آغاز سفر از سرزمین خورشید رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر در حاشیه مراسم رونمایی این پویش اظهارکرد: به واسطه وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، شهرمشهد پایتخت معنوی ایران است، این پویش راه اندازی شده تا مردم سفر به شهرهای ایران را از مشهد مقدس و با توسل به این امام آغاز کنند.

وی ادامه داد: یکی از رفتارهای مردم ایران به خصوص مردم مشهد و خراسان رضوی که به یک آئین تبدیل شده، این است که لحظه تحویل سال در حرم مطهر رضوی حضور پیدا می‌کنند و سال هاست که لحظه تحویل سال جمعیتی میلیونی در حرم مطهر رضوی حضور دارند.

مکرمی فر یادآورشد: هم چنین با توجه به این که در روز اول هرسال رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی سخنرانی می‌کنند جمعیتی میلیونی برای شنیدن این سخنرانی حضور می یابند که این نیز فرصتی ویژه برای بهره‌مندی مردم از این بیانات است.

مکرمی‌فر گفت: با توجه به این شرایط پویش آغاز سفر از سرزمین خورشید راه اندازی شد که از هموطنان تقاضا داریم به پویش #آغازسفرازسرزمین خورشید پیوسته و از این پویش حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.