رئیس اتحادیه صنف کفاشان مشهد گفت: در این دو ماه گذشته و تا پایان سال هیچ ارزش افزوده ای نداشته و نخواهیم داشت و من همین جا از همشهریان می خواهم که در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با واحد شکایات اتحادیه در میان بگذارند.

تا پایان سال هیچ ارزش افزوده ای نخواهیم داشت

تکتم بهاردوست

اسماعیل پور ملائکه در گفتگو با قدس آنلاین گفت: قیمت کفش در بازار به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه تولید آن نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و از آن جایی که ۶۰ درصد مواد اولیه تولید کفش، وارداتی است و هزینه آن با نرخ ارز نیمایی محاسبه می شود که قیمت تمام شده کفش را در برخی اقلام تا ۱۰ برابرافزایش نسب به سال قبل داشته ایم.

وی ادامه داد: با همه این وجود اما توصیه ما به همه همکارانمان این است که کیفیت را سرلوحه کارشان قرار بدهند و مجوزهای فروش فوق العادشان را بدون هیچ شعار گمراه کننده ای در معرض دید مصرف کننده قرار دهند تا مشتری با خیال راحت بتوانند جنس مورد نظرش را تهیه کند. توصیه ای هم برای مصرف کنندگان دارم آن هم اینکه به هیچ عنوان اجناس بدون برجسب قیمتی را خریداری نکنند

پور ملائکه افزود: در این دو ماه گذشته و تا پایان سال هیچ ارزش افزوده ای نداشته و نخواهیم داشت و من همین جا از همشهریان می خواهم که در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با واحد شکایات اتحادیه در میان بگذارند.

رئیس اتحادیه کفاشان مشهد افزود: تقریبا مدتهاست که بازار از کفش های خارجی خالی است کفش های خارجی این روزها دیگر هیچ مشتری و خواهانی ندارد و تقریبا همه مصرف کنندگان به این نتیجه رسیده اند که کفش ایرانی به مراتب با کیفت تر از کفش خارجی است.

پور ملائکه در خصوص گران بودن کفش کودکان گفت:متاسفانه کفش بچگانه به خاطر یکسری زیبایی ها یا وارداتی یا حتی قاچاق وارد می شود که من توصیه می کنم در زمان مراجعه حتما از فروشنده فاکتور بخواهند تا از ایرانی بودن کالا مطمئن شوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.