در کادرفنی استقلال مجید نامجو مطلق را هم می‌بینیم. مردی که خود سال‌ها به عنوان سرمربی در تیم‌های لیگ فعالیت کرده است. نامجومطلق سال‌ها پیش در همین استقلال دستیار مظلومی هم بود. درباره او گفته‌ می‌شود که همواره زحمات بسیاری در حوزه فنی می‌کشد.

 نخستین سه امتیاز را در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم


حمیدرضاعرب/

در کادرفنی استقلال مجید نامجو مطلق را هم می‌بینیم. مردی که خود سال‌ها به عنوان سرمربی در تیم‌های لیگ فعالیت کرده است. نامجومطلق سال‌ها پیش در همین استقلال دستیار مظلومی هم بود. درباره او گفته‌ می‌شود که همواره زحمات بسیاری در حوزه فنی می‌کشد. عکس‌هایی که از آقا مجید به ثبت رسیده این ادعا را ثابت می‌کند که او یکی از اثرگذارترین مربیان کنونی استقلال محسوب می‌شود.

*نخستین بازی شما در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی تمام شد. با همین یک امتیاز در آستانه دومین بازی خود قراردارید. آیا استقلال برای کسب پیروزی آماده است؟

دربازی اول مشکلاتی داشتیم از جمله زمین ورزشگاه که بسیار ناهموار بود. برای ما جای سؤال داشت که چرا به چنین زمینی مجوز داده‌اند. به هرحال یک امتیاز از آن بازی دشت کردیم که به اعتقاد من می‌توانست سه امتیاز هم باشد. ما آماده بازی بعد با الاهلی هستیم و می‌خواهیم تساوی در بازی اول را جبران کنیم. به امید خدا بچه‌ها برای کسب پیروزی مقابل نماینده سعودی قرار می‌گیرند.

*اینکه قرار است سه بازی بیرون خانه انجام دهید و بعد میزبان رقبای خود باشید، اثرگذار نیست؟

بی گمان هست چون بازی‌ها باید روی یک ریتم معقول برگزار شود اما چون کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین تصمیمی گرفته ما هم قبول کردیم. کار قدری سخت می‌شود چون مجبوریم بازی‌های فرسایشی بیرون خانه انجام دهیم. از طرفی بازی‌های لیگ هم هست که باید حواسمان به آن هم باشد. به هرحال شرایطی است که وجود دارد وباید با آن سازگار شویم.

*درهفته‌های اخیر مصدومیت‌ها به شما لطمه زده است.

فوتبال همین است و ما باید خودمان را آماده هر نوع شرایطی بکنیم. ما یک مجموعه خوب وبا انگیزه هستیم و بچه‌های جانشین می‌توانند جای بازیکنان غایب را پر کنند. البته ممکن است در این بازی قائدی را داشته باشیم.

*در نبود قائدی و دیاباته برای خط حمله چه برنامه ای داری؟

ما الان ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی را هم داریم که با انگیزه هستند و در تمرینات خیلی خوب می جنگند. نگرانی زیادی در این مورد نداریم ولی بی گمان حضور قائدی و دیاباته قدرت ما را چند برابر می‌کرد.

*چه پیش بینی از بازی مقابل الاهلی دارید، آیا حریف را به دقت آنالیز کردید؟

تصمیم نهایی دراین بازی به عهده فرهاد مجیدی است که با چه روشی بازی کند. اما ما هم به عنوان همکاران او سعی می‌کنیم به دقت از حریف اطلاع پیدا کنیم و آن را به مجیدی انتقال دهیم. مربیان همگی در استقلال مشغول فعالیت سخت هستند. ما با امیدواری گام به این بازی می‌گذاریم و امیدواریم نخستین سه امتیازمان درلیگ قهرمانان آسیا را بدست آوریم.

*خیلی‌ها معتقدند کار فنی تیم با شماست.

در تیم ما تقسیم کار انجام شده و همه سعی می‌کنند وظایفشان را کامل انجام دهند. من هم از تجربه و مسائل فنی آموخته ام برای تمرینات و جلسات آنالیز استفاده ‌کنم. با این حال یادمان باشد که سرمربی تیم فرهاد مجیدی است و تصمیم آخر را او می‌گیرد.

*در لیگ قهرمان می‌شوید؟

بله خیلی امیدواریم که در لیگ هم بتوانیم قهرمان شویم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و فاصله امتیازات زیاد نیست. ما در جام حذفی هم مدعی درجه یک هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.