دادگاه عالی تجدیدنظر جنایی بحرین اعتراض یک جوان بحرینی به حکم حبس سه ساله او به اتهام آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در یکی از تظاهرات‌های حمایت از فلسطین را رد کرد.

تأیید حبس جوان بحرینی به اتهام آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دادگاه عالی کیفری تجدیدنظر بحرین با رد اعتراض یک جوان به صدور حکم حبس سه ساله به اتهام آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در یکی از تظاهرات‌های حمایت از فلسطین، حبس او را تأیید کرد.

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، در اعترافات این جوان که دادستانی بحرین ارائه کرده، آمده که به همراه ۱۰ جوان دیگر به نشانه یاری ملت فلسطین در ورودی منطقه «ابوصبیع» تجمع کرده و مقادیری چوب در ورودی منطقه آتش زده‌اند تا از ورود نیروهای امنیتی ممانعت کنند و سپس پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده‌اند.

دادگاه مدعی است که این افراد جان شهروندان و اموال آن‌ها و امنیت عمومی را به خطر انداخته و در عبور و مرور افراد و خودروها اخلال ایجاد کرده‌اند.

تأیید حکم حبس این جوان بحرینی در حالی است که بحرین در سال گذشته میزبان هیأت‌های مختلف صهیونیستی از جمله برگزاری نشست اقتصادی منامه موسوم به «کارگروه منامه» مرتبط با طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.