در حمله متجاوزان سعودی به شهروندان یمنی که در کنار لاشه جنگنده سرنگون شده در استان جوف تجمع کرده بودند، بیش از ۳۰ نفر از شهروندان یمنی شهید یا زخمی شدند.

تازه‌ترین جنایت ائتلاف سعودی در یمن/ ۳۰ غیرنظامی شهید و زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، در پی هشت حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به منطقه المصلوب در استان الجوف، بیش از ۳۰ نفر از شهروندان یمنی شهید یا زخمی شدند.

به گفته خبرنگار این شبکه، این حمله در حالی صورت گرفت که شهروندان یمنی در کنار لاشه جنگنده سرنگون‌شده در منطقه المصلوب تجمع کرده بودند.

سخنگوی وزارت بهداشت به این شبکه گفت در جنایت ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه المصلوب، ده‌ها تن شهید یا زخمی شدند که شماری از آن‌ها زن و کودک بودند.

او افزود: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی شهروندان را در محل سقوط هواپیمای سرنگون شده و منازل آن‌ها در المصلوب هدف قرار دادند. جنگنده‌های این ائتلاف به شدت در حال پرواز در منطقه هستند و همین موضوع مانع از انتقال پیکرهای شهدا و کمک‌رسانی به زخمی‌ها می‌شود.

دیشب سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام نیروهای یمنی جنگنده تورنادوی متجاوزان را که در حال اجرای مأموریت خصمانه بر فراز استان الجوف یمن بود، سرنگون کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.