مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از بروز خسارات جزئی در پی وزش باد شدید و انجام ۳۹ مأموریت توسط آتش‌نشانان و نجاتگران این سازمان طی شب گذشته تا صبح امروز خبر داد.

انجام ۳۹ مأموریت آتش‌نشانی مشهد در پی وزش باد شدید

به گزارش قدس آنلاین، امیرعزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ساعت ۲۳ جمعه ۲۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۷ صبح امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ بیش از ۹۴۸  تماس مرتبط با وزش باد شدید از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که آتشنشانان و نجاتگران ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی مشهد نسبت به امدادرسانی به شهروندان اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: این حوادث شامل ریزش دیوار روی دیوار منازل ۱ مورد، سقوط تابلو تبلیغاتی مغازه در معابر ۱ مورد، ریزش نمای ساختمان ۳ مورد، سقوط درخت روی خودرو و دیوار منازل ۵ مورد و سقوط  اجسام معلق روی دیوار منازل و خودروها ۲ مورد بوده است.

عزیزی افزود : طی این مدت آتش‌نشانان نسبت به مهار و ایمن‌سازی ۱۸ مورد داربست، تیرآهن و اسکلت خطری ساختمان‌های نیمه‌کاره اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از انجام ۹ ماموریت نجات افراد محبوس‌شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در اقصی نقاط شهر مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، عزیزی خاطرنشان کرد : خوشبختانه این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی در پی نداشت.

گفتنی است؛ براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سرعت وزش باد شب گذشته در مشهد ۵۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.