روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: « هرچند اصلاح‌طلبان اعلام کردند در این انتخابات لیستی ارایه نخواهند کرد، اما کارگزاران پیش‌ روی دیگر اصلاح‌طلبان اعلام کرد با یک لیست مستقل در این انتخابات شرکت خواهد کرد. لیستی که دیروز از آن رونمایی کرد و سرلیستش "مجید انصاری" قرار دارد. البته از این لیست ۳۰ نفره تنها نام ۱۱ چهره آشناست».

 اصلاح طلبان از «کاندیدا نداریم» تا ارائه حداقل «۳ لیست» در تهران

قدس آنلاین:این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:« علاوه بر حزب کارگزاران، تشکیلات خانه کارگر نیز تصمیم گرفته با یک لیست ۴ نفره در این انتخابات شرکت کند...نکته‌ قابل ‌توجه اینجاست که نام مصطفی کواکبیان، مهدی شیخ و محمدعلی وکیلی در این دو لیست مشاهده نمی‌شود و هیچ بعید نیست که حزب مردم‌سالاری به‌ دبیرکلی کواکبیان درصدد ارایه لیستی جداگانه برای انتخابات باشد».

طیف اصلاح طلب در هفته های اخیر با هیاهو و جنجال مدعی شده بود که کاندیداهای این طیف توسط شورای نگهبان قلع و قمع شده اند و در نتیجه هیچ کاندیدایی برای بستن لیست باقی نمانده است و بنابراین اصلاح طلبان لیست نمی دهند.

اما حالا این طیف از ژست «لیست نمی دهیم» و «کاندیدا نداریم» رسیده است به ارائه حداقل ۳ لیست انتخاباتی در تهران.

اصلاح طلبان بعد از بررسی صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان با ترافیک کاندیدا در حوزه های انتخاباتی مواجه شد، اما اینگونه القاء کرد که مورد ظلم قرار گرفته و کاندیدا ندارد.

فعالین اصلاح طلب پیش از این در محافل خود بر این مسئله تاکید کردند که مردم ایران «مظلوم دوست» هستند و ما باید با القای قلع و قمع شدن توسط شورای نگهبان، حس مظلوم دوستی مردم ایران را برانگیخته کنیم و از این طریق هم از ارائه کارنامه- درباره عملکرد دولت و لیست امید مجلس دهم- شانه خالی کرده و هم آرای مردم را به سمت خود هدایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.