جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به شهادت سرباز مرزبان «امیررضا رمضانی» گفت: با خون این شهیدان و رمز شهادت است که امروز، پیروزی، اقتدار و امنیت کشورمان به شکوفایی رسیده و نمونه و بی‌نظیر است.

شهادت رمز پیروزی، اقتدار و امنیت ایران اسلامی است/ پیکر شهید مرزبان تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر سرباز شهید امیررضا رمضانی، با حضور مردم، جمعی از مرزبانان و فرماندهان مرزبانی همراه با خانواده این شهید گرانقدر، از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شد و پس از طواف در بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی و اقامه نماز برای مراسم خاکسپاری راهی بهشت رضا(ع) شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مراسم با شکوه استقبال و تشییع پیکر مطهر سرباز شهید نیروی انتظامی اظهار کرد: نظم و امنیت مرزهای کشور عزیزمان مرهون تلاش، از خودگذشتگی و جهاد مقدسی است که جان برکفان مرزبانی و نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح مقتدر و به پشتوانه همکاری شهروندان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بردوش می‌کشند.

ابراهیم قربان زاده بیان کرد: در چهل و یکمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی و این ایام عزیز که مزین به نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) است نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران لاله‌ای از مرزبانان غیور وطن در مناطق عملیاتی استان سیستان و بلوچستان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد و با خون این شهیدان و رمز شهادت است که امروز، پیروزی، اقتدار و امنیت کشورمان به شکوفایی رسیده و نمونه و بی‌نظیر است.

وی افزود: امیدواریم به برکت خون این شهید و همه شهدای عزیز بتوانیم راهرو راه آنها و سرباز راستین ولایت و مجاهد فی سبیل الله باشیم.

سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز گفت: شهید «رمضانی» در حراست از مرزهای کشور شربت شهادت را نوشید و همرزمان وی راه این شهید مدافع وطن را مقتدرانه ادامه خواهند داد.

پدر این شهید والامقام نیز در بخش دیگری از این مراسم بیان کرد: فرزندم در راه دفاع از خاک کشورم به شهادت رسیده و به او افتخار می‌کنم، امیدوارم بتوانم راهش را ادامه دهم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.