معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با تبلیغات صحیح و به دور از هرگونه بی اخلاقی و نقض قانون ، فقط به معرفی خود و برنامه هایشان بپردازند و زمینه یک انتخابات پرشور و حداکثری در روز ۲اسفند ماه را فراهم کنند.

کاندیدها از تبلیغات غیرمجاز خودداری کنند/تاکنون تخلفات محرزی گزارش نشده است

سید محمد رضا هاشمی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: قبل از شروع فرآیند رسمی تبلیغات انتخابات، دستورالعمل تبلیغات مجاز و غیر مجاز در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

وی بابیان اینکه دستورالعمل تبلیغات صحیح انتخابات  در سایت و سامانه اینترنتی فرمانداری مشهد نیز اعلام شده است، تصریح کرد:  همچنین جلسه های مختلفی توسط اداره کل اطلاعات استان و فرمانداری مشهد برای کاندیدهای انتخابات مجلس یازدهم برگزار  و چگونگی انجام تبلیغات برای آنها شرح و توضیح داده شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد افزود:  تاکنون تخلفات معنا دار، برجسته و محرز از سوی نامزدهای انتخاباتی در شهر مقدس مشهد رخ نداده است و بیشتر موارد و اعتراضاتی  که گزارش شده است مربوط به نصب عکس و پوستر است که در این باره تذکرهای لازم به افراد داده شده است و در بیشتر موارد نیز اصلاحات لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی که در دستگاه قضایی استان مستقر است بر روند اجرای تبلیغات افراد نظارت دارند و از تبلیغات غیر صحیح و غیر منطبق با قانون جلوگیری و به تخلفات افراد رسیدگی خواهند کرد.

هاشمی با بیان اینکه حضور آگاهانه و با صلابت مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که در هر شرایطی  پشتیبان نظام و ولایت فقیه  هستند،  افزود: از همه کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  در شهر مقدس مشهد انتظار می رود با تبلیغات صحیح و به دور از هرگونه بی اخلاقی و نقض قانون ، فقط به معرفی خود و برنامه هایشان  بپردازند و زمینه یک انتخابات پرشور و حداکثری در روز ۲اسفند ماه را برای تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.