خراسان شمالی- استاندار خراسان‌شمالی خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر تشکیل سفیران مشارکت انتخابات برگرفته از تمامی اقشار و اصناف برای اعزام به شهرستانها با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات دستور داد.

تشکیل سفیران مشارکت انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در نشست مدیران اجرایی استان برای تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: در ایام باقی مانده به برگزاری انتخابات نباید لحظه‌ای بنشینیم و باید بدانیم مشارکت حداکثری مربوط به همه است.

وی افزود: گروه هایی با عنوان سفیران مشارکت با حضور تمامی اقشار و اصناف تشکیل شود و به شهرستان ها برای برگزاری جلسات با جامعه های هدف مختلف اعزام شوند و فرمانداران باید با آنان نهایت همکاری را داشته باشند.

شجاعی گفت: سفیران مشارکت در ۴ روز باقیمانده در شهرستان های بجنورد، اسفراین و شیروان در روز ۲۰ جلسه و در در ۵ شهرستان دیگر روزانه ۱۰ جلسه و در مجموع ۴۴۰ جلسه برگزار کنند و گزارش دهند.

وی خاطر نشان کرد: این سفیران مشارکت حق ندارند حتی کوچکترین کار سیاسی علیه و یا به نفع فردی انجام دهند.

وی تصریح کرد: بعد از برگزاری انتخابات میزان مشارکت مردم در شهرستان ها، شهرها، روستاها و  شعبه های اخذ رای ارزیابی می شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه بحث انتخابات مربوط به نظام است و ربطی به شخص، گروه و جناح سیاسی ندارد، ادامه داد: باید برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم را به عنوان یک وظیفه در رگ، پوست و خون خود حس کنیم و تنها به عنوان رفع تکلیف کار نکنیم.

افزایش تیراژ رسانه های استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخورد جدی با افرادی که در فضای مجازی به دنبال بر هم زدن فضای انتخاباتی هستند، بهره مندی از ظرفیت دهیاری ها و شهرداری ها و سایر ظرفیت های موجود جهت تبلیغات و جذب مشارکت حداکثری، فعال شدن روسا و کارمندان ادارات شهرستان ها برای تقویت مشارکت از دیگر تاکیدات دکتر شجاعی در این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.