هم‌زمان با آیین نکوداشت فرهاد حسن‌زاده، نامزد نهایی دریافت جایزه «هانس کریستین اندرسن ۲۰۲۰»، از دو کتاب «موش سربه‌هوا» نوشته فرهاد حسن‌زاده و «پرنده‌ها و آسمان» نوشته فریده فرجام رونمایی می‌شود.

کانون برای فرهاد حسن زاده بزرگداشت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «موش سر به هوا» نوشته فرهاد حسن‌زاده و تصویرگری علی خدایی و «پرنده‌ها و آسمان» نوشته فریده فرجام و تصویرگری محمدعلی بنی‌اسدی، عنوان دو کتابی است که ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه (۲۹ بهمن ۱۳۹۸) در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

این مراسم با حضور فاضل نظری - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان-،  شکوه‌ حاج‌نصرالله - نماینده شورای کتاب کودک -، روح‌الله کاظمی‌زاده - مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون-  و تعدادی از نویسندگان و تصویرگران برگزار می‌شود.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: «پرنده‌ها و آسمان» کتاب جدید فریده فرجام نویسنده «میهمان‌های ناخوانده» - اولین کتاب کانون که در سال ۱۳۴۵ منتشر شده بود - است که رونمایی خواهد شد. از این نویسنده  در سال‌های گذشته کتاب‌های «گل و بلور و خورشید» با تصویرگری نیکزاد نجومی و «عمو نوروز» با تصویرگری فرشید مثقالی نیز در کانون منتشر شده بود.

بر اساس این خبر، کانون پیش‌تر از فرهاد حسن‌زاده نیز ۱۲ عنوان کتاب همچون «هستی»، «زیبا صدایم کن»، «قصه‌های کوتی کوتی» و... را منتشر کرده است.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در خیابان حجاب تهران واقع است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.