کمتر از پنج روز تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و مردم در شهرهای مختلف با شور و حال خاص در تلاش برای شناختن نامزد اصلح در میان انبوه تبلیغات هستند.

حال و هوای قوچان کمتر از پنج روز مانده تا انتخابات مجلس

به گزارش قدس آنلاین، کمتر از پنج روز تا خلق حماسه‌ای دیگر برای کشور باقی مانده است، حماسه‌ای که دشمنان جمهوری اسلامی تاب دیدن آن را ندارند و همیشه در تلاش هستند تا به این حماسه‌ها پایان دهند. مردم امسال هم همانند سال‌های گذشته با شور و حال خاصی پیگیر شناختن نامزدهای خود برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند تا افراد اصلح را به کرسی‌های نمایندگی دعوت کنند.

حماسه‌ای دیگر در دوم اسفندماه سال جاری رقم خواهد خورد و این بار هم مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که بیش‌ازپیش برای اعتلای کشور باهم متحد هستند، این حماسه برای مردم ایران بسیار مهم و همگان بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تأکید دارند، مردم بار دیگر با اتحاد خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد و امسال هم همانند همیشه شکست سنگینی را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

در شهرستان قوچان حال و هوای انتخاباتی با اعلام شدن تبلیغات کاندیداها، شوری دیگر به خود گرفته است، از همان ساعات ابتدایی تبلیغات نامزدها، آنان تمام سعی خود را برای کسب بیشترین آرا به کار گرفته‌اند.

کاندیداها با برگزاری مجالس و سخنرانی‌ها سعی در بیان اهداف و برنامه‌های خود برای ورود به مجلس شورای اسلامی دارند، در این میان عده‌ای از نامزدها که در دوره قبل نیز نماینده مردم بوده‌اند به تبیین عملکرد چهارساله خود می‌پردازند. برگزاری این مجالس و سخنرانی‌ها به مردم کمک خواهد کرد تا با شناخت بهتری پای صندوق‌های رأی بروند و فرد اصلح را برای نمایندگی مجلس پیدا کنند.

خیابان‌های شهر پر از پوسترهای تبلیغاتی است که هر کدام معرف یک نامزد است، افراد با پخش کردن پوسترهای تبلیغاتی و چسباندن آنها به در و دیوار خیابان‌ها و شیشه و بدنه خودروها، برای کسب بیشترین آرا برای نامزد خود تلاش می‌کنند. هواداران برای معرفی کاندیدای خود از همه موارد استفاده می‌کنند تا رأی بیشتری را برای فرستادن نامزد خود به کرسی مجلس، به دست بیاورند.

با آغاز فعالیت ستاد مرکزی کاندیداها، ترافیک شدیدی در خیابان‌ها ایجاد شده و این دلیلی بر نارضایتی مردم شهرستان نیز شده است، دلیل این ترافیک هم آمدن هواداران به سطح خیابان‌ها و اعلام حمایت از کاندیدای مورد نظرشان است. در ستادهای مرکزی هواداران مشغول به دادن شیرینی، چایی، کیک و… هستند و با این کار از مردم دعوت می‌کنند تا به داخل ستاد بیایند تا در آنجا بتوانند کاندیدای خود را بهتر معرفی کنند.

دوم اسفندماه روز انتخاب و خلق حماسه‌ای دیگر است و زمان یک هفته‌ای تبلیغات تأثیر زیادی در ایجاد شور انتخاباتی و همچنین کمک به مردم برای انتخاب آگاهانه و دقیق خواهد کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.