مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: قطعی برق قاسم‌آباد به دلیل برخورد یک خودروی بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت بود که وقتی شبکه ۲۰ هزار ولتی ما قطع می‌شود، ۵ تا ۶ هزار مشترک ما بدون برق می‌شوند.

برخورد بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت، علت قطعی برق منطقه قاسم‌آباد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی در خصوص قطعی برق در منطقه قاسم‌آباد، اظهار کرد: خاموشی‌هایی که در شبکه اتفاق می‌افتد یا با برنامه است، یعنی ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که تعمیرات انجام دهیم، یا بدون برنامه است.

وی افزود: اگر با برنامه باشد، اصلا در شهر مشهد برق را برای تعمیرات قطع نمی‌کنیم و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توزیع برق کشور هستیم که بدون قطع برق و با عملیات خط گرم تعمیرات را انجام می‌دهیم. خاموشی بدون برنامه در حوادث است.

کاشی با بیان اینکه دو نوع شبکه در شهر مشهد داریم که یک شبکه ۴۰۰ ولت و دیگری ۲۰ هزار ولت است، عنوان کرد: در حادثه قاسم‌آباد یک خودروی بالابر سنگین به شبکه ۲۰ هزار ولت برخورد کرده بود و وقتی شبکه ۲۰ هزار ولتی ما قطع می‌شود، ۵ تا ۶ هزار مشترک ما بدون برق می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: از زمانی که مطلع شدیم، همکاران در محل حاضر شدند، نسبت به ترمیم، اصلاح و تعمیرات آنجا اقدام کردند و اکنون برق وصل است، آن حادثه از دست ما خارج بود. قطعی برقی کمتر از یک ساعت اتفاق افتاد و حادثه شکستگی تیر بوده و پنج فاصله ما کاملا صدمه دیده بود که آن شبکه را نوسازی کرده و تیرها را عوض و شبکه را احداث کردیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.