رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پس از تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، اکنون سومین حماسه بزرگ در پیش است و ایرانیان روزی بیاد ماندنی را در دوم اسفند بوجود خواهند آورند.

حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه اقتدار انقلاب است / سومین حماسه مشهدی ها در دو ماه اخیر در پیش روست

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات نقش بنزین در موتور هواپیمای جت را دارد. اگر این بنزین نباشد، هواپیمای جت هر میزان پیشرفته هم باشد باز هم قادر به حرکت نیست. انقلاب نیز بدون حضور و مشارکت مردم قادر به حرکت نیست.

وی ادامه داد: انتخابات یک حق و مطالبه است. مردم باید از طریق انتخابات حرف خود را زده و حقشان را بگیرند. انتخابات یکی از مواردی است که مردم می توانند در ساخت آینده خود و کشور نقش مهمی را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: هر چه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار کشور از نظر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... بیشتر خواهد شد. انتخابات در برابر تهدیدات دشمنان یک مانور بسیار مناسب است و حتی در مطالبات بین المللی ایران نیز تاثیر زیادی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با بصیرت و هوشیاری و رعایت اصولی که مقام معظم رهبری برای نامزدهای انتخاباتی تبیین فرموده اند شرکت کنند. نامزدهای انتخابی باید متدین و انقلابی و با برنامه باشند.

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که اهمیت زیادی دارد، این است که نامزدهای انتخابات مجلس باید مردمی بوده و طعم فقر و نیازمندی را چشیده باشند تا در آینده به فکر ضعفا و فقرا و نیازمندان باشند. افرادی که قرار است به آنها رای داده شود باید متعهد و متخصص و تحصیلکرده باشند. تعهد و تخصص در کنار یکدیگر می تواند به پیشرفت فزاینده کشور کمک کند.

وی ابراز داشت: باید حضور مردم در انتخابات همانند مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرشور و باشکوه باشد. تحلیلگران سیاسی دنیا پس از مراسم تشییع سردار دلها، گفتند که اگر آمریکاییان می دانستند حاج قاسم به چه میزان در قلوب ایرانیان و مردم منطقه نفوذ کرده است، شاید از تصمیم برای ترور او عقب نشینی کرده و دست به این جنایت نمی زدند. ماجرای ترور سردار سلیمانی باری دیگر بهانه ای برای اتحاد و انسجام و همبستگی ملت ایران شد و آمریکا را از ارتکاب این جنایت، پشیمان کرد.  

وی افزود: در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نیز مردم دوباره اتحاد و دشمن ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند. وقتی که همه مردم از مرد و زن و کودک گرفته تا افرادی با سلایق مختلف، در راهپیمایی شرکت می کنند، باعث تغییر نگاه دشمن به کشور عزیزمان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سلطانی اظهار کرد: اکنون در ماجرای انتخابات نیز بار دیگر دشمن در حال رصد حضور مردم است. زورگویان عالم، شب و روز در حال بمباران تبلیغاتی هستند که مردم را از شرکت درانتخابات دلسرد و مایوس کنند. مردم باید هشیار بوده و با بصیرت کامل امید دشمنان را ناامید کنند.  

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه نشان داده اند که همیشه بویژه در بزنگاه های تاریخی یار و همراه کشورشان بوده اند. اعتقاد دارم که انتخابات پیش رو را باید سومین حماسه مقتدرانه ایرانیان در دو ماه اخیر بدانیم. پس از تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، اکنون سومین حماسه بزرگ در پیش است و ایرانیان روزی بیاد ماندنی را در دوم اسفند بوجود خواهند آورند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.