گروهی از شخصیت‌های مذهبی کشور پاکستان از جمله مدیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، ضمن حضور در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی از نزدیک با فعالیت‌های پژوهشی این مرکز آشنا شدند.

بازدید جمعی از شخصیت‌های مذهبی پاکستان از بنیاد پژوهش‌های اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، این گروه که به همراه جمعی از علاقمندان به انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم چهلم سردار شهید قاسم سلیمانی به ایران سفر کردند، پس از حضور در مراسم این شهید بزرگوار در کرمان برای زیارت امام هشتم (ع) و بازدید از مراکز علمی و فرهنگی مشهد وارد این شهر شدند.
هیئت یاد شده که متشکل از ۱۳ تن از افراد شاخص و برجسته اهل تشیع و تسنن کشور پاکستان از جمله راجا ناصر عباس؛ مدیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حامد رضا؛ رئیس حزب اتحاد کوئل، باقرعباس؛ رئیس ایالت سند مجلس وحدت، سعید احمد نقش‌بندی از رهبران اهل سنت نقش بندیه و اسد عباس شاه مسئول بخش سیاسی مجلس وحدت بود، با مدیران گروههای پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کردند.
این گروه ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و آثار اسلامی و همچنین کتابهای انتشار یافته این بنیاد، طی جلسه‌ای که با حضور مدیران گروههای نُه‌گانه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، در خصوص موضوعاتی همچون زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی در قالب اجرای طرح‎های مشترک پژوهشی، انتشار مشترک کتاب و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین برای حضور پژوهشگران به گفت و گو پرداختند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.