همدان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه شهرستان های شمالی استان درگیر بارش برف است، گفت: گردنه‌های شمالی استان به‌طور مرتب نمک‌پاشی و برف روبی می‌شود و هیچ گونه انسدادی در محورها وجود ندارد.

محورهای شمالی استان همدان درگیر برف است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ار روابط عمومی اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ،حمیدرضا پرورشی‌خرم  با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره بارش در استان همدان، اظهار کرد: تیم راهداری استان با احتمال کمتر از پنج درصد نیز در راهدارخانه‌ها نیرو مستقر می‌کند تا مشکلی در زمینه تردد در محورها برای رانندگان رخ ندهد.

وی با تأکید بر اینکه همواره پیش‌بینی راهداری برای بدترین حالت است، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته آمادگی در راهداری استان وجود داشت و تمامی جاده‌های استان برف‌روی و نمک پاشی شده است.

پرورشی خرم با اشاره به اینکه در محورهای جنوبی بارش باران وجود دارد، یادآور شد: در هیچ یک از محورهای استان انسداد و محدودیت تردد وجود ندارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر گردنه سوباشی و محور بیجار درگیر کولاک هستند که این موضوع باعث لغزندگی سطح جاده شده اما تردد همچنان برقرار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.