رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: به علت بدهی باشگاه والیبال پیام خراسان به فدراسیون والیبال این تیم از حضور در لیگ برتر والیبال مردان کشور حذف شد.

تیم والیبال پیام خراسان از لیگ برتر حذف شد

به گزارش قدس آنلاین، جبار قوچان نژاد افزود: مطابق قانون، هشت درصد از قرارداد هر باشگاهی در لیگ برتر باید به فدراسیون پرداخت شود که در هفته هفدهم لیگ هنوز این بدهی از سوی پیام خراسان پرداخت نشده است.

وی به اخطارهای گذشته فدراسیون برای این باشگاه اشاره کرد و ادامه داد: پیش از این با وساطت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، پرداخت بدهی باشگاه به تعویق افتاد اما ظاهرا مسوولان باشگاه پیام به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: در اصل بدهی باشگاه شامل ۱۰ درصد قراردادهاست که دو درصد به هیات والیبال استان تعلق می گیرد اما  این اخطارها تنها برای بدهی فدراسیون بود و نه مطالبات معوق بازیکنان و کادر فنی که مربوط به امسال و سال گذشته است.

قوچان نژاد افزود: فعلا برای دو درصد سهم هیات والیبال استان خراسان رضوی مطالبه‌ای از باشگاه پیام نداریم چون آنچه مهم است آبروی استان و نماینده آن درلیگ برتر است.     

ساعات پایانی شب گذشته روابط عمومی فدراسیون والیبال به نقل از سرپرست سازمان لیگ والیبال اعلام کرد که باشگاه پیام خراسان از لیگ برتر مردان حذف شد.

منوچهر پورحسن افزود: متاسفانه این باشگاه به رغم فرصت‌های متعدد داده شده از سوی فدراسیون، به تعهدات مالی خود عمل نکرد.

او ادامه داد: تیم والیبال پیام خراسان از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنار گذاشته شد و نتیجه بازی‌های این تیم نیز از جدول مسابقات حذف می‌شود.

تیم والیبال پیام خراسان در حال حاضر با سه برد و ۱۵ امتیاز، در جایگاه یازدهم جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.