رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری اعتکاف ماه رجب در دانشگاه فردوسی از ۱۸ اسفند ماه خبر داد و گفت: ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۱۶، به جز پنجشنبه و جمعه و فقط حضوری انجام می‌شود.

برگزاری هشتمین مراسم اعتکاف در دانشگاه فردوسی از ۱۸ اسفندماه

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مطلق اظهار کرد: ستاد اعتکاف دانشگاه فردوسی قصد دارد مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب را ویژه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در محل مسجد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و مسجد امام رضا(ع) دانشگاه برگزار کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه ثبت نام از تاریخ ۳ تا ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ به جز پنج شنبه و جمعه و فقط حضوری انجام می‌شود، تأکید کرد: متقاضیان باید همراه خود یک عدد عکس سه در چهار و مبلغ ثبت نام داشته باشند.

وی هزینه شرکت در مراسم برای دانشجویان ۲۰ هزار تومان، برای کارکنان ۴۰ هزار تومان و برای اساتید و اعضای هیأت علمی را ۶۰ هزار تومان عنوان کرد.

حسینی مطلق متذکر شد: با توجه به محدودیت پذیرش اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فردوسی افزود: دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز با یک قطعه عکس سه در چهار، کارت دانشجویی و مبلغ ثبت نام ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند برای این اعتکاف ثبت نام کنند.

وی گفت: محل اعتکاف برادران، مسجد امام رضا(ع) و محل اعتکاف خواهران، مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی است.

حسینی مطلق با اشاره به اینکه همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت اعتکاف، جهت ورود به مسجدین دانشگاه الزامی است، زمان پذیرش معتکفین در مساجد، را شنبه ۱۷ اسفند ماه، از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ بیان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.