همزمان با ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در یکی ازمراکز درمانی مشهد از تعدادی مادران معظم شهدا عیادت کرد.

عیادت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از مادران شهدا

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی صبح امروز در یکی از مراکز درمانی مشهد حضور یافت و ضمن اهدای گل و هدایای متبرک از مادران شهدای بستری شده در این مرکز درمانی دلجویی کرد.
وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه عظمت و اقتدار کشور ایران، مدیون و مرهون خون های پاک شهداست و عظمت شهدا نیز مدیون مادران این شهدای بزرگواراست، گفت: یکی از وظایف و رسالت های اصلی  ما تکریم و تعظیم از شما مادران شهدا و تجلیل از فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی است؛ ما مردم ایران اسلامی، آرامش، صلح و زندگی خود را مدیون دستان پاک و احساس ناب مادرانه‌ی شما هستیم زیرا از دامان مادران شهید است که شهید به معراج می‌رود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: صبرو پایداری مادران شهدا موجب شده امروز انقلاب اسلامی با امنیت و صلابت در برابر تمام دشمنان ایستادگی و مقاومت کند؛ لذا مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه و ملت عزیز ایران دارند.
وی با بیان اینکه مادران بزرگوار شهدا همواره با فداکاری‌هایشان به ما درس وفاداری آموختند، ادامه داد: مادران شهداء اسوه صبر و پایداری هستند؛ آنان با از خودگذشتگی و ایثار همواره الگو و اسوه‌ای برای ملت عزیز ایران بوده و مایه افتخار این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.