معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بردسکن گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان بردسکن ۲۷ داوطلب تایید صلاحیت شدند که از این تعداد در شهرستان بردسکن تنها ۷ نفر از کاندیداها ستاد انتخاباتی راه اندازی کرده اند.

فقط ۷ کاندیدا در بردسکن ستاد انتخاباتی راه‌اندازی کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عاشوری‌فر  گفت: کاندیداهایی حق راه اندازی ستاد انتخاباتی را دارند که مسئول و مکان ستاد را از قبل به فرمانداری اعلام کرده باشند درغیر این صورت حق راه اندازی ستاد انتخاباتی خود را ندارند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بردسکن عنوان کرد: به تمامی مسئولین ستادهای انتخاباتی مکان هایی که شهرداری ها و دهیاری ها در سطح روستاها برای تبلیغ کاندیداها  در نظر گرفته اند اعلام و فقط در نقاطی که درنظر  گرفته شده است  حق نصب پوستر و تبلیغات خود را دارند.

وی با بیان اینکه رعایت قانون اولین قدم در جهت قانونمند و قانونمدار بودن است افزود: کاندیداها می توانند تبلیغات خود را در محلهایی که شهرداری برای این امر تعیین کرده است انجام دهند در غیر این صورت نسبت به جمع آوری و امحاء تبلیغات غیر مجاز کاندیداها در سطح شهر اقدام خواهد شد.

وی افزود: هرگونه استفاده از منابع مالی غیرشفاف، تخریب عکس سایر کاندیداها، نصب عکس و بروشور بزرگ‌تر از اندازه‌های تعیین شده، وعده‌های خارج از اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پخش شب‌نامه بدون نام و نشان و مغایر با موازین انتخابات تخلف محسوب شده و موضوع در مراجع قضایی بررسی می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر فضای مجازی نیز گفت: تمامی موارد و قوانین‌های مربوط به تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی نیز رصد شده و در صورتی که تخلفی صورت گیرد به کاندیداهای متخلف جهت حذف آن اطلاع و در صورت خودداری از آن موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

عاشوری فر گفت: ۸۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم را انجام خواهند داد که از این تعداد ۶۴ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار می باشد.

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات را در شهرستان بردسکن برعهده دارند و بیش از ۵۴ هزار نفر  نیز واجدین شرایط رای دادن هستند.

وی گفت: تمامی تهمیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در این شهرستان فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور در بردسکن نیز روزشمار خود را طی می‌کند.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.