مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات پرورش‌اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، پس از برگزاری مسابقات بدنسازی پرورش‌اندام در شهرستان‌های خراسان رضوی  و مشخص شدن برترین‌ها و همچنین تقویم برگزاری مسابقات سالانه هیأت و انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در استان هرمزگان، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام روز ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

با توجه به ایام برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی تا تاریخ ۴ اسفندماه به دستور فرمانداری شهر مشهد این مسابقات ظرف یک روز با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و فاصله زمانی باقی مانده برگزار خواهدشد و ورزشکاران جهت شرکت در این رقابت‌ها باید روز ۳ اسفند در وزن کشی حاضر شوند.

مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار خواهدشد و وزن کشی رقابت‌ها نیز یک روز پیش از آغاز مسابقات، سوم اسفندماه در سالن شهید حاتمی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.