مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی روز به روز در کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه ریشه دوانده است و انقلاب ایران به الگویی برای آزادی خواهان مبدل شده است.

فرهنگ انقلاب در ملت‌های آزادی‌خواه ریشه کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد  در همایش تخصصی «جایگاه مقاومت اسلامی در زمینه‌سازی ظهور با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب» و در جمع طلاب و جوانان نخبه پاکستانی و هندی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی همانند ۴۰ سال گذشته زنده و پویاست که همین طراوت موجب وحشت دشمن شده و برای متوقف کردن آن دست به هر خدعه و نیرنگی می‌زنند.
وی تصریح کرد: این انقلاب، انقلاب مستضعفین جهان است و دشمنان آن تلاش داشتند تا در چهل سالگی انقلاب، به آن خدشه وارد کنند، اما با تدبیر مقام معظم رهبری همچنان این انقلاب پابرجا و شکوفاست.

شهادت سردار سلیمانی و زمینه‌سازی برای ظهور
در ادامه این مراسم حجت الاسلام مشتاق محسن از مدرسین جامعه امامیه پاکستان طی سخنانی به تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی و تاثیر خون این شهید والا مقام در زنده شدن انقلاب در جهان اسلام پرداخت و خون این شهید را موجب بیداری ملت‌های آزادی‌خواه جهان و در نهایت زمینه‌سازی ظهور عنوان کرد.
وی گفت: این انقلاب تنها برای ایران نیست بلکه به تمام دنیا تعلق دارد چرا که پیام قرآن و اسلام به وسیله این انقلاب منتشر شد و افکار امام خیمنی(ره) الگوی عظیمی برای اندیشمندان عالم قرار گرفته است.
حجت الاسلام محسن ضمن برشمردن جایگاه شهادت در میان خاندان اهل بیت(ع) شهادت را یکی از آرزوهای شهید سلیمانی عنوان کرد که بارها و بارها از فرزندان شهدا برای رسیدن به این مقام درخواست دعا می‌کرد.
گفتنی است، این همایش فرهنگی با همکاری مدیریت زائران غیر ایرانی، موسسه مهدی یاوران پاکستان و با همکاری ستاد مردمی مهدویت خراسان رضوی دوشنبه شب در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.