دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: بیش از ۱۲ هزار زوج زیارت اولی در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی به مشهد می‌آیند.

بیش از ۱۲ هزار زوج زیارت اولی به مشهد می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی غلامی مقدم،  در خصوص تشرف ۱۲ هزار زوج دانشجو اظهار کرد: در سه ماه، مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ زوج دانشجو و ۱۹۰ زوجِ استاد از دانشگاه‌های سراسر کشور در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه «از این تعداد، تاکنون حدود ۶۰۰۰ زوج در قالب ۱۱ کاروان به مشهدمقدس مشرف شده اند»، تصریح کرد: در میان ثبت‌نام کنندگان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ زوج زیارت اولی و ۶۳ زوج غیرایرانی حضور دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم، اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه های مفرح، برگزاری مسابقات و اهداء جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای زوج‌های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقاء کیفیت هتل‌های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ اتاق درنظر گرفته شده، که کمتر از ۵ دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند. طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود ۲۰ هزار زوج در قالب ۳۰ کاروان به مشهدمقدس مشرف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفته است، کلیه زوج‌های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده‌است از تخفیف ۲۵ درصدی بلیط بهره‌مند می‌شوند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.