رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با تهیه کلیپ با محتوای مجرمانه در صدد افزایش فالوور در اینستاگرام بود.

ماجرای کلیپ جنایی راننده برلیانس در اینستاگرام

به گزارش قدس آنلاین، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوای موضوعات جنایی کرده بود، اظهار داشت: حدود ساعت 17 روز گذشته شهروندی در تماس با پلیس 110 به مأموران اعلام کرد که فردی یک دستگاه خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله در حال ضربه زدن به پیکر نیمه جان فرد دیگری است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته اما راننده وی را نیز تهدید کرده که در صورت نزدیک شدن به خودرو به قتل می‌رساند.

وی تصریح کرد: با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه و فرد تماس گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شده و خودرو  و شخص مذکور با دستور قضایی تحت پیگرد قرار گرفت و پس از 4 ساعت تحقیق خودرو در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پیدا شد؛ با حضور پلیس در منطقه راننده شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: راننده برلیانس مدعی بود در اینستاگرام صفحه‌ای دارد و می‌خواست با پخش کلیپ فالوورهایش را افزایش دهد؛ در نهایت متهم بعد از تحقیقات اولیه برای بررسی بیشتر به دادسرای ارشاد ارجاع شد.

سردار ظهیری ضمن هشدار به افرادی که قصد دارند به هر روشی اقدام به جذب فالوور کنند گفت:‌ این افراد نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم زدن نظم عمومی یا آسیب روحی به شهروندان شوند؛ باید پیش از هر گونه تصویربرداری و یا تهیه کلیپ ضمن مراجعه به مراجع ذی‌صلاح مجوز لازم را اخذ کنند. در غیر این صورت ضمن توقیف وسایل مربوطه آنها را به مرجع قضایی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.