خراسان شمالی-در آیین افتتاح همزمان ۳۲۲ طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه به صورت ویدئو کنفرانس، ۳ طرح تعاونی نیز در خراسان شمالی افتتاح شد.

افتتاح سه طرح تعاونی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در این آیین که استان خراسان شمالی جزو پنج استانی بود که این طرح ها توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید، اظهار داشت: تا شش ماه آینده خراسان شمالی شاهد تحول در حوزه تعاونی ها نه صرفا بر اساس آمار و ارقام خواهد بود که در حال حاضر ۱۵۵۰ تعاونی با ۱۵۴ هزار عضو در این استان فعال است.

وی افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان ۱۰ طرح تعاونی، در سفر دکتر کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت ایام دهه فجر ۳ طرح و اکنون نیز ۳ طرح دیگر در حوزه تعاونی ها افتتاح شده است.

شجاعی تصریح کرد: نگاه ما این است تا بخش مردمی اقتصاد یعنی حوزه تعاونی ها را از نظر کمی و کیفی توسعه دهیم لذا یکی از تصمیمات ما در سالجاری ، احیای بسیاری از تعاونی هاست که کارکرد و کارآیی گذشته را ندارند و به علاوه تاسیس تعاونی ها به خصوص در حوزه روستایی هاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال آینده، تعاونی ها بخش عمده ای از ایجاد اشتغال و میزان سرمایه گذاری ها را شامل شود. شجاعی گفت:از دهیاری ها و شهرداری ها خواسته ایم تا در راستای تشکیل تعاونی ها و تعاونی عمران اقدامات لازم را انجام دهیم که البته دهیاری ها از سال ۹۵ تا سال ۹۸ تنها ۱۱ طرح را به سازمان شهرداری ها ارسال کردند اما در ۴ ماه اخیر تاکنون ۶۶۶ طرح ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.