مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است و ملت بصیر ایران اسلامی دراین امتحان بزرگ سر افراز شد.

سرفرازی ملت بصیر ایران اسلامی در  امتحان بزرگ انتخابات /  منتخبان  مردم رافراموش نکنند

حجت الاسلام  هادی صاحبقرانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اصل و مبنای حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای به خاطر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته است .

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حضور مردم در انتخابات به عنوان جهاد یاد کرده اند، تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی نظام  هستند و دشمنان نظام و انقلاب به حضور و حرکت های مردمی در رویدادهای مهمی نظیر انتخابات چشم دوخته اند و همواره این موضوع که مردم تا چه میزان پای آرمان های انقلاب ایستادگی و حضور دارند را مورد بررسی قرار می دهند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه  ملت بصیر ایران اسلامی در این  امتحان بزرگ سرافراز و سربلند شد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، پشتوانه تقویت نظام است و  دشمنان در طول ۴۱ سال گذشته به حضور کمرنگ مردم در انتخابات چشم طمع دوخته اند اما مردم همیشه و در هر دوره از انتخابات با حضور حماسی خود امید آنها را به یاس تبدیل کردند و این موضوع با توکل به خداوند متعال در این دوره نیز نمایان شد و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: از طرفی با توجه به شرایط ویژه منطقه، اهمیت این دوره از انتخابات و حضور مردم، به مراتب نسبت به دوره های دیگر بیشتر بود  و  مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای برای کشور اقتدار به همراه  داشت  و زمینه هر گونه اظهار نظر و  دست درازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را از بین  برد.

حجت الاسلام  صاحبقرانی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در شرایط فعلی و بعد از انتخاب مردم و از طرف افراد منتخب باید مورد توجه قرار بگیرد،  تعهد کاندیداها درباره اظهارات و احتمالا وعده هایی است که اعلام کرده اند  و باید از همه توان و ظرفیت خود  برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی با محوریت مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که منتخبان  باید  فراموش نکنند مسئولیت پذیری افراد است و از  مسئولیت خطیر نمایندگی مجلس در جهت توسعه و تعالی کشور به طور درست استفاده کنند  و در برابر مردم پاسخگو بوده  ومطالبات مردم را در جهت تصویب قوانین صریح و شفاف مورد پیگیری قرار دهند و  صرفا مردم را برای شب انتخابات نخواسته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.