همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: هیچ مورد مثبت و یا حتی مشکوک از ابتلاء به ویروس کرونا در استان همدان گزارش نشده است.

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در همدان گزارش نشده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، رشید حیدری مقدم با اشاره به بروز شایعات پیرامون موضوع بیماری کرونا اظهار داشت: موضوع ویروس کرونا در سطح بین‌المللی به دغدغه‌ای در حوزه بهداشت و درمان تبدیل شده اما در رابطه با این ویرس شایعات بیشتر از خود ویروس شکل گرفته‌اند و بزرگ نمایی‌هایی در سطح کشور و بین‌الملل ایجاد شده‌است.

وی همچنین به انتشار نامه جعلی معاون وزیر بهداشت به رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: به جز شخص وزیر هیچیک از مقامات وزارت بهداشت نمی‌توانند مکاتبه مستقیم با رئیس جمهور داشته باشند و همین امر گواه جعلی بودن نامه است که عده‌ای تلاش می‌کنند با انتشار این اخبار جعلی به تشویش اذهان عموم اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از مردم درخواست کرد تنها به اخبار مستند و مستدل که از کانال مراجع رسمی و ذیصلاح منعکس می‌شود، توجه کرده و با دریافت یا انتشار اخبار غیرموثق، فضای نگرانی برای خود و اطرافیانشان رقم نزنند.

حیدری‌مقدم بیان کرد: خوشبختانه هیچ مورد مثبت یا مشکوکی از ابتلاء به این ویروس در کشور دیده نشده حتی ۵۰ نفر از هموطنان که در این مقطع زمانی در کشور چین حضور داشتند به مدت ۱۴ روز در قرنطینه بوده و تأیید سلامت دریافت کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.