همدان - رئیس کل دادگستری استان همدان از اجرای طرح «حبل المتین» در زندان های استان همدان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

اجرای طرح «حبل المتین» در زندان های استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری همدان، محمدرضا عدالتخواه در بازدید از زندان مرکزی همدان بابیان اینکه باید در بخش قضائی طرح‌های نوینی در راستای حبس زدایی داشته باشیم، گفت: نباید انسانی که خطایی را مرتکب و سپس پشیمان شده تا ابد راه آزادی بر او بسته شود.

وی بابیان اینکه در راستای کاهش جمعیت کیفری تاکنون پرونده‌های بسیاری بررسی شده و به دنبال باز کردن راه برون رفت از زندان برای زندانیان با در نظر گرفتن دو شرط مهم هستیم، گفت: یکی از این شروط چنگ زدن به ریسمان محکم و مطمئنی است که تحت عنوان حبل المتین به زندانیان معرفی شده و موجب نجات خواهد شد و شرط دوم تنبه است به طوری که شخصی که مرتکب تخلف و جرمی شده برگردد و به اشتباه خود پی ببرد ما نیز راه را برایش باز می‌کنیم.

محمدرضا عدالتخواه با قدردانی از مسئولان زندان همدان به دلیل اقداماتی که در راستای طرح حبل المتین انجام شده ادامه داد: مقاله نویسی در مورد جمله «زندگی به جای زندان» برای زندانیان برگزار شود تا موجب تفکر و تعمق در معنای آن شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.