در آخرین شب از سی‌وپنجمین جشنواره مومسیقی فجر ۱۲ گروه اجرای خود را به روی صحنه می‌برند.

معرفی اجراهای آخرین شب از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، امشب (۳۰ بهمن ماه) هفتمین و آخرین شب رسمی از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر است؛ هرچند تنها یک اجرای پاپ از بهنام بانی برای شب بعد می‌ماند که همزمان با روز اختتامیه، در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد شد.

در آخرین شب رسمی از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر، فرهنگسرای نیاوران همچون شب گذشته میزبان دو گروه ویژه بانوان است. گروه تیدا به سرپرستی ترگل خلیقی و فایضه کامیاب و ستاره قطبی به سرپرستی بهار ایلچی به ترتیب در سانس نخست و دوم اجرا دارند.

تالار وحدت در سانس نخست، اجرای ارکستر ملی ایران به سرپرستی سهراب کاشفی و خوانندگی سالار عقیلی را میزبانی می‌کند و در سانس دوم گروه مستان نو به رهبری پرواز همای اجرا خواهد داشت.

تالار رودکی در آخرین شب از جشنواره اجرای گروه آوای شفق با همراهی حسین ضروری و سرژیک میرزاییان را در سانس نخست در برنامه دارد و در سانس دوم بخش ساز آواز دو گروه (مظفر شفیعی و هادی مظفری) و (محمود مخدوم و محمد عشقی) اجرای خود را به روی صحنه می‌برند.

سالن سوره در راستای اجرای موسیقی‌ نواحی، در سانس نخست میزبان دو گروه عاشیق‌های تبریز به رهبری حسن اسکندری و راست موغام تبریز به رهبری شهریار صدیق و حسین صبا است و در سانس دوم شب موسیقی سیستان و بلوچستان را میزبانی خواهد کرد.

برج آزادی نیز یک اجرا در سانس دوم دارد. گروه لیرا به رهبری آرش هژیرآزاد در این سانس اجرا خواهد کرد.


میلاد نمایشگاه برخلاف شب‌های قبل امشب فقط در سانس دوم یک گروه بین‌الملل با اجرای ظافر یوسف از تونس را همراهی خواهد کرد.

مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر فردا شب در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.