مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیشنهاد تعطیلی مدارس استان در روز شنبه به استانداری ارائه شده است و نتیجه آن امروز به اطلاع مردم خواهد رسید.

احتمال تعطیلی مدارس خراسان رضوی در روز شنبه

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ۳۵۰۰ مدرسه برای انتخابات ۲ اسفند ماه در سطح استان خراسان رضوی برای  بیش از چهار هزار و ۲۰  شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرهنگیان خراسان رضوی و همچنین مدارس استان در روز جمعه ۲ اسفند ماه در اجرای فرایند انتخابات و همچنین شمارش آراء که در برخی از شهرستان ها نظیر مشهد به احتمال زیاد تا روز شنبه ادامه خواهد داشت همکاری دارند، پیشنهاد تعطیلی مدارس استان در روز شنبه به استانداری ارائه شده است.

خدابنده با بیان اینکه نتیجه این موضوع نهایتا تا امشب به اطلاع مردم استان خواهد رسید، تصریح کرد: ۹۶۷ مدرسه در سطح شهر مشهد به عنوان  شعبه رای گیری فعالیت خواهند کرد و احتمال تعطیلی مدارس مشهد در روز شنبه بسیار زیاد خواهد بود.

وی در اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو نیز  افزود: هرچقدر حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد پشتوانه مردمی نظام قوی تر خواهد شد، از این رو انتظار می رود همه افراد دارای شرایط رای، حضور حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.