حوزه علمیه خراسان همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

جمعه، همه می آییم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر این حوزه در پیامی، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، یادآور شد: حوزه علمیه خراسان همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره‌ پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله‌ دشمنان و سوءنیّت و بد دلیِ مستکبران و دخالت‌کنندگان نگه دارد.

امام خامنه ای (حفظه الله)

انقلاب اسلامی ایران با راهبری و زعامت امام بزرگوار به مسیری قدم نهاد که نه تنها حکومت شاهانه و طاغوت دوهزار و ۵۰۰ ساله را در هم شکست، بلکه تعبیر جدیدی از حاکمیت خدا و دین با احیای سنت نبوی در جهان معاصر به رخ کشید؛ تعبیری که امروزه آن را مردم سالاری دینی می نامیم تا نشان دهیم که مردم در حکومت دینی نقش آفرین بوده و هستند و دیکتاتوری واقعی همان نظام سرمایه داری و کمونیستی است که نه دین دارد و نه مردم.

خدای متعال را برای نعمت بزرگ مردم سالاری که از برکات نگاه عمیق امام خمینی(ره) نسبت به نحوه حاکمیت دین در جامعه و اهمیت مشارکت مردم است، سپاسگذاریم. این سیاست درست و روشن موجب شد که اقشار جامعه در کنار انقلاب و نظام اسلامی باشند و خودشان انتخاب کنند و تصمیم بگیرند.

حضور در انتخابات که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، هم حق مردم و هم تکلیف شرعی و واجب شرعی است، خط بطلانی بر اندیشه های زورگویان عالَم و موجب ناامیدی آنان شده و اقتدار، امنیت، رشد، شکوفایی، تاثیرگذاری در منطقه و بین الملل، تداوم مقاومت و نگاه و اتکای مستضعفان و آزادی خواهان جهان به نظام مقدس اسلامی ایران، حاصل همین مشارکت مردمی است.

حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ و مشارکت بصیرت افزون و دشمن شکن ایشان، همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

حضور و مشارکت علمای اعلام، اساتید معزز و روحانیون و طلاب محترم در دو عرصه انتخابات و ارائه شاخص های منتخب اصلح نیز در این عرصه مهم ضروری و با اهمیت می باشد که انشاالله در روزهای باقی مانده مشارکت سیاسی خود را به دور از جناح بندی ها و جریان ها، به بهترین نحو با راهنمایی و دعوت مردم به حضور حداکثری انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.