سران جنبشهای حماس و جهاد اسلامی فلسطین تأکید کردند که ملت این کشور با طرح صلح تحمیلی معامله قرن مقابله خواهد کرد.

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت، بهترین راه شکست توطئه‌ها علیه فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی امروز چهارشنبه با یک هیئت از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به ریاست «موسی ابومرزوق» دیدار کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که این دیدار در چارچوب تماس‌های مداوم بین گروههای فلسطینی است.

افراد حاضر در این نشست، راههای مقابله با طرح صلح تحمیلی آمریکا موسوم به «معامله قرن» و پیامدهای آن بر مسئله فلسطین را بررسی کردند.

این افراد تصریح کردند که «معامله قرن اجرایی نشده و [اجرای آن] موفق نخواهد بود».

سران حماس و جهاد اسلامی تصریح کردند که ملت فلسطین با مقاومت خود، با همه ابزارها در برابر این طرح خواهد ایستاد.

سران گروههای مقاومت همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواستند که هر گونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را رد کنند و برای تقویت ایستادگی ملت فلسطین که مقدسات امت اسلام در این کشور دفاع می‌کند، بکوشند.

در این نشست تأکید شد که ملت فلسطین اصرار دارد به هر قیمتی، معامله قرن را از بین ببرد و معتقد است که «مسیر مقاومت، درست‌ترین راه برای شکست تمامی توطئه‌ها علیه مسئله فلسطین است».

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا هشتم بهمن ماه جاری طرح موسوم به معامله قرن را علنی کرد که موجی از مخالفت و محکومیت را به همراه داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرجان ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    0 0
    با سلام. طی دو روز گذشته یه خبر منتشر شد که نماینده عرب پارلمان رژیم صهیونیستی با یه کار نمادین قرارداد مثلا معامله قرن رو پاره و زیر پا لگدکوب کرد! یه سوال :مگر شهروندان عرب فلسطینی هم میتونن در مجلس رژیم صهیونیستی حضور داشته باشن؟ دین اونا چیه؟ یهودی هستن یا مسلمون؟ارتباط اونا با نمایندگان مجلس فلسطین چیه؟چندی قبل هم یه نماینده دیگه در اعتراض به ممنوعیت پخش اذان از مساجد در سرزمین های اشغالی خودش در پارلمان اذان گفت!!! کسایی که اطلاع دارن میشه راجع به این سوال ها توضیح بدن؟