رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: ورثه مرحوم حاج علی جان فرهادی از شهرآباد یک قطعه زمین به متراژ ۳۵۰ متر مربع برای ساخت یک مجتمع فرهنگی علمی و قرآنی در شهر شهرآباد وقف کرد.

ثبت یک وقف جدید  در شهرآباد بردسکن برای امور فرهنگی و قرآنی

 حجت الاسلام سعید غیرتمند در گفت و گو با قدس آنلاین گفت: این قطعه زمین در حاشیه خیابان امام خمینی (ره) شهر شهرآباد واقع شده که ارزش آن ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی گفت: با موافقت واقف و اداره اوقاف و امور خیریه  خانم مریم ملایی به عنوان متولی برای اجرای این نیت معرفی و مقرر شد نسبت به ساخت این مجتمع فرهنگی علمی و قرآنی به نام فاطمه الزهرا(س)   در اسرع وقت اقدام شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن عنوان کرد: ازابتدای امسال تاکنون نیز۶ موقوفه جدید توسط واقفین خیراندیش حبیب الله نادری، حاج غلامرضا حسینایی، منصور قانعی، محمد طاهرنژاد، فتح الله رجب پور و خانم  حوا مصطفوی با اهدای  زمین، درخت پسته و آب کشاورزی با نیت برگزاری عزاداری و ولادت امام حسین (ع)،   توسعه محوطه امامزاده میر بابه روستای زیرک آباد، امور فرهنگی و ایثار و شهادت ودفن اموات اهالی روستای علی آباد کشمر ثبت شده است. وی ارزش این تعداد وقف را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

مریم ملایی ضمن تشکر از واقف خیراندیش ورثه مرحوم حاج علی جان فرهادی و اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن گفت: پس از تهیه نقشه عملیات اجرایی ساختمان مجتمع فرهنگی علمی و قرآنی را با نام فاطمه الزهرا (س) در شهر شهرآباد آغاز خواهیم کرد و برآورد ما برای ساخت این مجموعه یک میلیارد تومان است که امید است با کمک این واقف خیراندیش و دیگر خیران ظرف مدت یکسال این مجتمع تکمیل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.