خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی در نشست صمیمی با بانوان خبرنگار استان بر ایجاد فضای مناسب به منظور ورزش بانوان در بجنورد تاکید کرد.

ایجاد فضای مناسب ورزشی ویژه بانوان در بجنورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  محمد علی شجاعی در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین، در خصوص نبود فضای مناسب ورزشی ویژه بانوان در استان اظهار داشت: در این استان بسیاری از زیرساخت ها ضعیف است و یکی از مهمترین علل آن این است که مردم این استان به نداشته های موجود عادت کرده اند و متوجه آن نیستند که این معضل خوب نیست.

وی افزود: بنده به جهش حوزه ورزش بانوان استان حتی در حوزه بین الملل اعتقاد دارم اما باید چارچوب های ارزشی هم رعایت شود و به دنبال انجام یک کار اصولی با رعایت این ارزش ها هستم.

شجاعی به تاکیدات رهبری در خصوص اهمیت ورزش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: مشکل شرعی و قانونی برای ورزش بانوان وجود ندارد اما، باید به گونه ی فرهنگ‌سازی شود که بانوان نیز بتوانند با رعایت چارچوب‌ها در فضای مناسب ورزش کنند.

وی خطاب به مدیرکل بانوان و خانواده استانداری دستور ایجاد فضای ورزشی ویژه بانوان در بجنورد داد و گفت: این موضوع را با همکاری دستگاه های اجرایی مربوط پیگیری و اجرایی کنید.

وی در ارتباط با گلایه بانوان خبرنگار نسبت به اینکه بعد از سال ها فعالیت در عرصه خبر هنوز بیمه نشده و سطح حقوق آن ها بسیار پایین است، گفت: جلسه ای در این ارتباط برگزار و خبرنگاران راهکارهایی که سبب حل این مشکل می شود را ارائه دهند واین مشکل به طور حتم حل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.